Beställa produkter

Är du intresserad av att beställa några plagg/varor du ser i bloggen? Maila mig då på tessan_nyberg@hotmail.com
Välkommen med din beställning!

tisdag 15 januari 2013

Vintermys...

För bara någon vecka sen var januari så grått och trist, men nu är det vitt och vackert igen ☺Tycker du ändå att januari är lite småjobbig, så har jag lite tips på hur du kan göra januari lite härligare...Det är en perfekt tid för att unna sig härliga kroppsscruber, ansiktsmasker och annat mysigt för kroppen. Vi har superhärliga produkter från Munkholm, där alla ingredienser är 100 % naturliga. Jag använder förstås själv deras grejer och jag är frälst ☺ Speciellt deras kroppsscrub är ett måste för mig. Den är helt gudomlig! Den finns i massa härliga dofter och man blir alldeles vansinnigt mjuk efteråt☺

Ett annat måste för mig så här års (året runt i och för sig, men extra mycket nu) är ljus. Givetvis har jag tagit in mina favvisar på Drömliv. Doftljus från Munkholm och Woodwick ☺ Munkholms doftljus doftar galet gott och det är milda fina färger på ljusen... Det speciella med woodwicks ljus är deras trävekar. Så himla härligt när de sprakar som små minibrasor... Båda dessa märken har dessutom inga syntetiska doftämnen i sina ljus, vilket är himla bra.

Böcker! Böcker kan man aldrig få för många av, i alla fall inte jag... Jag läser alltifrån deckare och kärleksromaner till böcker om personlig utveckling och andlighet. You name it, I´ve read it ☺ Ett litet tips är att ha fina böcker med inspirerande texter och vackra bilder liggandes här och var. Kanske på soffbordet, sängbordet eller varför inte inne i badrummet? Perfekt att plocka upp och bläddra i när tillfälle ges. Såna böcker är också perfekta små presenter... I butiken har vi böcker ifrån både Kreativ Insikt och Glimra Förlag.

 Munkholms kroppsscrub. Finns i massa olika dofter, själv har jag än så länge provat citrus och lavendel. Härnäst tror jag det blir sandelträ...eller spring ☺


Ansiktsmask, också från Munkholm. Bara att blanda pulvret med vatten och sedan smeta på...☺

 
Minibrasa någon?☺

Munkholm..

 
Inspirerande böcker från Kreativ insikt



Nu sitter jag hemma i soffan och myser. Magen är mätt, ljusen är tända och på datorn tittar/lyssnar jag på http://www.tarottv.se Min fina vän Anna-Lena är med där. Hon är en av de finaste människor jag nånsin träffat... Jag brukar gå på meditation på hennes fina healing- och meditationscenter, http://www.beyondthestar.se, som finns på smedjegatan i Arboga.


Förresten ska jag jobba lite mellan varven också. För nu är det mycket att stå i, för snart kommer Drömliv även att finnas som webshop!☺

Stor kram



♥♥♥












1 kommentar:

  1. Nämen, där ligger ju mitt kort i headern!:) Vad kul!
    Ja, att lyxa till det behövs när vintern är lång, och det är den verkligen i år...
    Februari är den värsta månaden tycker jag, då brukar jag passa på att renovera någonstans i huset för att få tiden att gå!
    Kram Anna

    SvaraRadera