Beställa produkter

Är du intresserad av att beställa några plagg/varor du ser i bloggen? Maila mig då på tessan_nyberg@hotmail.com
Välkommen med din beställning!

tisdag 1 januari 2013

2013

Då var det första dagen på det nya året. En dag som vi spenderar hemma i lugn och ro, med en massa mys. Jag ser fram emot 2013 och allt som det kommer bära med sig, jag tror att det kommer bli ett toppenår. Jag ska sätta mig ner och skissa ner en liten årsplanering, med de viktigaste händelserna, planerna och målen. Det är bra att ha att utgå ifrån under året... Några nyårslöften tänker jag inte ge. Däremot har jag förstås en del saker som jag har för avsikt att förändra och förbättra. Så nu när det nya året har trätt in, då är det ett perfekt tillfälle att fokusera extra på det. Nyåret för mig ger alltid en känsla av nystart och nya möjligheter. I och för sig är varje dag en ny chans för förändring, men just nyåret ger lite extra magi, tycker jag.

Jag vill i alla fall önska alla ett underbart nytt år, med uppfyllda önskningar, kärlek och glädje ♥

 
 
Nu ska vi äta pizza, det är ju den största pizzaätardagen idag, så vi hakar på...=)
 
 
Kram på er
♥♥
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar