Beställa produkter

Är du intresserad av att beställa några plagg/varor du ser i bloggen? Maila mig då på tessan_nyberg@hotmail.com
Välkommen med din beställning!

onsdag 26 juni 2013

Länge sen sist...

Oj, oj , oj så länge sedan det är sen jag skrev ett blogginlägg senast. Våren har varit tuff på mer än ett sätt. Det har bl a varit strul med min lokal, något som är pågående även nu. Jag väntar på en utlovad reparation/renovering....men tiden går och inget händer. Men, men jag får väl köra på ändå :-D

Idag har det varit grått och regnigt utanför fönstren. Men det kan ha sin charm det också. Då himlen har varit ganska färglös så bjuder jag på några bilder med vackra saker och somriga färger...






 
Lite av hur det ser ut i min butik just nu. Pasteller, vackra klänningar och väldoft bland mycket annat...
 
På lördag är det dags för Arboga Meet, en tillställning för alla bilfantaster ☺ Men även vi andra som inte har hjärtan som slår dubbla slag vid åsynen av en snygg bil...vi kan ju njuta av att vår vackra lilla stad får ett välkommet tillskott av liv och rörelse ♥
 
Varma sommarkramar till er alla
 
♥♥









1 kommentar:

  1. Hej Therese!
    Det var så länge sedan jag hörde av dig så jag var tvungen att kolla in på din blogg lite. Det ser så fint ut i din butik, hoppas allt är bra med dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera